min
min
Galeria zdjęć w ramach wizytówki Google nie jest już jedynym sposobem na to, by zajrzeć do wnętrza lokalu. Wirtualny spacer po restauracji, hotelu, a nawet sklepie stacjonarnym to świetne rozwiązanie, które pozwoli Ci skuteczniej przyciągać klientów.
min
Promocja internetowych sklepów sportowych musi uwzględniać kompleksowe działania, aby przyniosła zamierzony efekt. Sprawdź najważniejsze wskazówki dotycząc reklamowania e-sklepu z branży sportowej!
min
Przy pozycjonowaniu usług fotograficznych należy dbać o optymalizację zdjęć na stronie. O jakie elementy należy jeszcze zadbać? Sprawdź najważniejsze kwestie związane z SEO dla fotografa!
min
Jak pozycjonować blog firmowy i dlaczego jest ważny? Przeczytaj artykuł naszej specjalistki!
min
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać widoczność w internecie i edukować klientów. Warto w nią zainwestować. Jak jednak przekonać szefa do marketingu treści?
min
Na stronach przygotowanych na urządzenia mobilne można ukrywać treść w przyciskach lub buttonach, jeśli jest to uzasadnione z punktu widzenia użyteczności witryny internetowej – informuje Gary Ilyes. Jednak na desktopach ta praktyka jest nadal niedozwolona!
min
Google od kwietnia przestaje wspierać data-vocabulary.org, więc jeśli w Google Search Console otrzymałeś powiadomienie o błędach w menu nawigacyjnym, koniecznie przejdź na schema.org.
min
Po raz pierwszy w historii w skali globalnej urządzenia mobilne wygenerowały większy ruch niż urządzenia desktopowe. W Polsce w październiku 2016 r. przewaga smartfonów była znacząca i wynosiła 60%. Właściciele serwisów powinni zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej.
min
Jak wybrać hosting? Po pierwsze przeanalizować swoje potrzeby, a po drugie wybrać hostingodawcę spełniającego wszystkie nasze wymagania.
min
Wszystko, co musisz wiedzieć o promowaniu sklepu stacjonarnego w internecie! Dowiedz się, w jaki sposób pozycjonować swój biznes, nawet gdy działasz lokalnie.
min
Jak optymalizować treści tak, aby były dopasowane pod SEO? Sprawdź nasze rady!
min
Google zaktualizowało swój główny algorytm (core algorithm), dlatego w ostatnich dniach obserwowaliśmy wahania w wynikach wyszukiwania.
min
Pisanie tekstów na nową stronę internetową to nie lada wyzwanie. Podpowiadamy, jak zaplanować content na strukturę nowego serwisu internetowego.
min
Czy da się skutecznie pozycjonować stronę internetową bez udziału agencji SEO? Tak – choć jest to czasochłonne, szczególnie przy większej skali. Jeśli jednak planujesz samodzielną walkę o pozycję w Google, warto zacząć od absolutnych podstaw. Dowiedz się, jakie działania możesz podjąć bez pomocy specjalisty.
min
Sprawdź, czy pomyślałeś o wszystkich kwestiach związanych z bezpieczeństwem swojej strony internetowej, zerkając na naszą checklistę.
min
Zastanawiasz się, jak ochronić swoją stronę przed kradzieżą treści? Wypróbuj kilka sprawdzonych sposobów zabezpieczania contentu na stronie internetowej.
min
Zewnętrzna duplikacja treści zagraża pozycjom serwisu w wynikach wyszukiwania. Specjalnie dla Ciebie mamy kompleksowy przewodnik o duplicate content. Sprawdź, jak eliminować kopie treści!
min
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak wystarczy, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów? Prezentujemy kolejne sposoby na promocję restauracji w internecie.
min
Monitorowanie efektów kampanii reklamowej to istotny etap każdej strategii marketingowej – także na Facebooku. Poznaj możliwości Pixela i dowiedz się, jak w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w Twojej kampanii!
min
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z ciasteczek. Wyjaśniamy najważniejsze kwestie związane z plikami cookies.
min
Recycling treści pozwala w pełni wykorzystać potencjał płynący z tematów, które już zostały wykorzystane w strategii marketingu treści. Sprawdź, jak realizować re-publikację contentu.
min
Zanim klienci zdecydują się na zakup konkretnego produktu z naszego sklepu internetowego, najpierw muszą do niego trafić. Aby tak się stało, konieczna jest inwestycja w reklamę internetową. Dodatkowo powinniśmy zadbać o szereg czynników, które skłonią odbiorcę do zakupu i spowodują, że chętnie do nas powróci.
min
Stworzenie persony wpływa pozytywnie na działalność firmy lub rozwój konkretnego projektu. Ułatwia zrozumienie potrzeb odbiorców, co w efekcie przekłada się na skuteczną realizację strategii biznesowej. Dlaczego jeszcze warto pomyśleć o opracowaniu sylwetki klienta?
min
Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie pozycjonować bloga firmowego!